16 August, 2015

Õnn peidab end igas lilleõies...

... ja ma tunnistan ausalt üles, et käin iga päev õnne nuusutamas :). Mis siis, et roosidega mul head suhtes puuduvad. Millegipärast kipuvad roosid mind alati hammustama, kui nendega suhteid soojendada soovin. Seepärast hoian vahemaad ning imetlen neid kaugelt. Tänu juubelile ( nii minu, kui ema omale) lisandus sellel aastal roosipeenrasse nii uusi roose, kui ka meetrike maad juurde. Kaunitarid lihtsalt ei mahtunud enam peenrasse ära.
Nüüd on peenras 10 roosi. Neist neli püsikut ja kuus potiroosi (kaks varasemate aastate omad ja 4 sellel aastal kingiks saadud).









Pirni puuga saan nüüd minna uuele katsele, sest armas sugulane Silja kinkis mulle sünnipäevaks pirni.
Kevadel istutatud "Pepi" kahjuks kuivas ära :S. Siiralt loodan, et "Mramornaja" peab kenasti vastu ning annab vägevat saaki.


Hetkel mu veranda upub lillede ilusse. See on nii mõnus...


Ühe kauni toataime sain ka. Onult :).
Üks vahva tegelane veel.

No comments: